2013. július 21., vasárnap

Kritika #17 - It Will Rain

Sziasztok kész az új kritika, egy kicsit nagy késéssel, de csak elkészült! :)




Külső:
 Ez egy viszonylag egyszerű kinézetű blog, semmi csillogás, semmi csecse-becse. A maga módján jól néz ki. A halvány háttér szinte fehérnek hat, ami először egyáltalán nem  feltűnő, sőt én amikor beléptem a blogra észre se vettem. Ennek az oka lehetett, hogy ez a fejléc (ami nagyon jól megvan csinálva) rögtön magával ragadott. Bár én személy szerint nem szeretem Justin-t (nem a legelőnyösebb kép sem róla [[szerintem]]) De mi tagadásig a fejlécben is az egyszerűsége fogott meg. Már csak ez kedvet ad a blog további nézegetéséhez. Erősen eltekintek attól, hogy nagyon nem bírom JB-t.
A modulok címeinek betűtípusa nagyon rossz. Szinte már olvashatatlan. Szerintem ez nagyot ront a blog összhangján. Mert a blog ad egy hangulatot, de ez a betűtípus tényleg elrontja. Hihetetlen, hogy akár emiatt elromolhat egy kialakult nézet. Esküszöm még nem láttam olyan blogot ahol nincsenek oldalak. Érdekes ez nálad. Nincsenek oldalak, de az oldalt lévő modul sor-t sem gyömöszölted túl. Elég üresnek hat. A modulok szövegei túl világosak. Halvány háttér mellett azokat is nehéz észlelni. Egyre jobban nő az üresség érzete. Hát mivel a külső nem komplikáltabb, többet nem tudok hozzáfűzni.

Történet:
 Háát. Fent van 3 rész. baromira nem könnyű így bármit is mondani, mivel még el sem indult az egész történet. Na de... gondolom más blogoknak rendszeres olvasója vagy, mert ne is haragudj, de mint ha nekem rémlene ez a történet máshonnan. Ez az egész "életem blogja" dolog... szerintem ebben ne legyél annyira biztos. Annyira azért nem jó. Ez az egész Justin-Selena dologban nincs semmi. Annyira tudtam. Nem tudsz még csak meglepetést sem okozni. Ahogy leírod, az még unalmassá is teszi. Van 3 ember. Mind három ugyanolyan stílusban beszél. Azért ez így elég fura. Gondolom, neked is van egy stílusod, mert miért ne lenne. Ha írsz, akkor tanuld meg, hogy NEM te vagy az összes szereplő. A szereplőknek megalkotjuk a jellemét, stb. De ezekről a szereplőkről nem tudunk meg semmit. Igazából még történet sincs. Csak úgy megy és megy. Értelmét, nem látom. Érdekes? Nem. Leírsz valamit a csajról, aztán ő a töves ellentétét csinálja. Nem tudom hány éves vagy, de az élettel kapcsolatban sok dolgot azért nem tudsz. Ez nem Fantasy blog (ahogy el nézem), meg ilyesmi, úgy hogy azért nem kéne ilyen valótlan dolgokat leírnod.

Írói képesség:
 Kedves legyek vagy őszinte. Nem tudsz írni
Ahogy ezeket leírod, pont olyan mintha napi beszámoló lenne. Semmi. Egyszerűen ezek a párbeszédek... Kigondolsz valamit (mert reménykedjünk, hogy gondolkodsz) , de azt nem kell feltétlenül ugyanúgy leírni. Ezeket a dolgokat meg kéne fogalmazni. Ez egy fontos szempont. Szóismétlések. Helyesírási hibák hada. Gondold át, hogy ilyen képességekkel érdemes e írni. Nem tudod, hogy egyáltalán, hogyan kéne leírni. Ha vannak is leíró részek, mert vannak, akkor azok ne olyanok legyenek, mint a párbeszédek, mert nem az a lényeg. Aztán: Le kell tudni írni, nincs mese. Oké, ha még át is gondolod, de így nem valami érthető. Ugyan nem külsőről beszélünk, de lehetne rendezettebb. Azt se lehet már tudni, hogy éppen beszélnek valakivel vagy nem. És egy dolgot jegyezze meg a jövőben:



U.I.: Kicsit nagyon elhanyagoltad a blogodat.
Mindenkinek: Nemsokára jön a következő kritika :) Puszi

#Nóri 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése