2013. július 23., kedd

Interjú #1 - Kérdezz kettőt és könnyebbet!

Nos, mint látjátok ez az első interjúm. Remélem ez beindítja az Interjúk világát :)



A Blog írója, Dér Doroti válaszol nekem pár kérdésre, amiből megtudhattok néhány dolgot. :) :$

Volt már valaha, más blogos, vagy bármilyen más írásod?

D.D.:
Nem, ez a legelső.

~ Vannak más hobbijaid az íráson kívül?

D.D.: 
Olvasás, egyaránt blogok és könyvek, imádok zenét hallgatni, sorozatokat és filmeket
nézni.

~ Mit szoktál csinálni, ha éppenséggel nem jön az ihlet, és fogalmad sincs mit írj?

D.D.: 
Gondolkodok, vagy kimegyek a lovakhoz, esetleg meghallgatom a Naughty Boy - La   La La-t :)

~ Van olyan személy/körülmény amit a saját életedből vettél ki? Pl.: Elvált szülők, szerelmi
bánat...

D.D.: 
Egyikőjüket sem tudnám magamhoz hasonlítani, esetleg Amy-t, mert én is hamae megbántható vagyok. Körülmény pedig nem, a szüleim együtt vannak, nagypapámnak nincs tanyája, nyáron nem szoktam odautazni hisz' egy településen lakunk.

~ Honnan jött a történet ötlete? Mi vett rá, hogy megoszd az írásod a nagyvilággal?

D.D.:
A története lovasnak akartam, mert imádom őket és nelünk is van 2 szépségünk, szerelmet és a barátokat kötelezőnek éreztem, hisz' ha az nincs akkor tényleg unalmas történet, vagy kell egy jó, gyakorolt író. A barátnőm vett rá (akivel kezdtem). Mesélte, hogy van egy blogja, én kíváncsi voltam. Eljöttünk hozzánk, megnéztük, és kitaláltuk, hogy csináljunk egy közöset. Délután is átjött, majd nekiláttunk. Csak azóta egyedül írom.

~ Az egész sztorit egybe találtad ki, vagy fokozatosan jönnek az ihletek?

D.D.: 
Van egy el képzelésem, hogy mit és hogy szeretnék, de az se sok, úgyhogy írom ahogy jön.

~ Elég sokan unalmasnak találják az ilyen történeteket, te még is ezt választottad. Miért?

D.D.: 
Őszintén nem tudtam, hogy sokan unalmasnak találják. Azért ilyet írok, mert én is szívesen olvasnék végre nem One Direction-os és hasonló blogokat. Nem kell félreérteni, imádom az 1D-t. Csak más sok blog van belőlük. Persze attól még lehet egy fantasztikus történetet írni velük. :)

~ Látod a történet végét? Úgy gondolod képes leszel végig írni?

D.D.: 
Van elképzelésem, hogy ki kivel lesz, és hogy-hogy, hol és milyen helyszíneken. Igen szerintem képes leszek. 

Köszönöm az interjút Dorotinak, remélem kedvet kaptok a blogja olvasásához. :) <3




U.I.: Nemsokára (holnap :D) jelentkezek egy kritikával, remélem várjátok ;)ú

#Nóri



2 megjegyzés:

  1. Szia! Interjú alany nem lehetnék én egyszer vagy ez hogy megy? Egyébként szép a blogod:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon aranyos vagy, köszönjük <3
      hát ez úgy megy, hogy rám kéne írnod fb-n, és ott megbeszélnénk. :D Ha fent rámész a "Rendelés" menüpontra, ott látni fogod a facebookomat. :) Várom, hogy írj
      Puszi #Nóri

      Törlés