2013. július 23., kedd

Kritika #19 - Hilly ~

Itt is van a következő kritika, így a segítség után. Még mindig írhattok, ha valamit nem tudtok, szívesen segítünk. Most pedig térjünk a lényegre, és jöjjön a Kritika.
Erre a kritikára nagyon sokat várt az illető, így remélem tud vele kezdeni valamit, é nem feleslegesen várt.
                                                                   

                                              Hilly~

Külső:
Szerintem kéne ide egy fejléc. Bár elég sok rész van a blogodon, ami azt jelenti, hogy régóta csinálod a blogot, de akkor sem értem, hogy miért nem csináltál/csináltattál egyet. Biztos van valami okod.
A modulok szépek is rendezettek. A háttér önmagában nagyon szép, de valahogy nem illik a blogod külsejéhez... :(  Szerintem a fordító teljesen felesleges, ráadásul nagyon bénán mutat ott fent.
A szöveghez használt betűtípus jól mutat, csak az ehhez hasonló betűtípus is megtalálható a blogodon, ami egy idő után már túlzás.

Történet:
Az alapsztorit már láttam máshol. Az nem túl különleges. Talán az teszi jobbá, hogy a történetben vannak csavarok, és érdekes részek. De igazából nem túl érdekes. Leírsz olyan dolgokat, amire senki sem kíváncsi.
Viszont hogy mondjak pozitívat is...Igazából nem rossz amit írsz, csak mostanság minden blog ilyeneket ír. De sajátosan írsz, és ez jó. De ezt a következő részbe sorolnám.

Írói képesség:
Szerintem azért jó a blogod, mert nagyon jól írsz, és fogalmazol. Ez tetszik a legjobban. Nagyon kevés helyesírási hibát láttam, ami inkább figyelmetlenségnek tudható be. Különben bő szókinccsel rendelkezel, és úgy fogalmazod meg a dolgot, hogy értelmes legyen, közben mégis olyan amit szívesen olvasunk. Ez elég ritka, úgyhogy szerencsés vagy.

U.I.: Szerintem hanyagold ezt, a 'Néha angolul, néha magyarul írok' dolgot, mert nem szerencsés. <3 :)

#Nóri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése