2013. június 17., hétfő

Legvidámabb történet kategória nyerteseinek járó kritika

 Akiknek ugyan annyi pontja lett, azoknak megnéztem még egyszer a blogját (bár nincs leírva), és akié jobban tetszett, az kapta a jobb helyezést. 


L.T.P.~



One Direction történetek hada [Little Horan-Új]:

Story:
  1. Láttam 152(!!!) feliratkozót összegyűjtöttél. Nem is véletlen. Nagyon jó a történet csupa jót tudok róla mondani.
  2. Helyesírási hibát nem láttam.
  3. Bár én nem szeretem a One Direction-t, a történet tetszett.
Össz. pont: 9/10


Heylin



Past or peresent?

Story:
1.       Nagyon jól írsz! Eszméletlen, ahogyan leírod a történetet. Nekem nagyon tetszett.
2.       És 55 rendszeres olvasó. Szép szám! Sőt így, hogy még csak 5 rész van fent a blogban.
3.       Nagyon gratulálok.
Össz. pont: 8/10



Just Me

(Nem iratkozott fel, ezért nem jár díj)


But then I saw love hidden in his eyes:

Story:
  1. Tetszett a blog. Nagyon ügyesen írsz, és igazán egyedi a történet. Gratulálok. Engem megfogott. 
  2. Minden nagyon jó, egy-két helyesírási hibát találtam, de nem nagy dolog…
Össz. pont: 8/10



Sarah Smith



Football is my life:

Story:
  1. Nagyon sok a helyesírási hiba. Ez nem jó. Nem igen szoktam figyelni a helyesírásra, de itt nagyon zavaróak a hibák.
  2. A történet egyedi, de nem a legjobb. Bocsi. Nekem nem igazán tetszik. L
  3. Az elején 6 hónapja járnak suliba, utána meg hirtelen év vége???
  4. A blog nem egy nagy szám. Az ötlet egyedi, de nem tudod igazán jól leírni.
Össz. pont: 5/10



 

1 megjegyzés:

  1. Szia fontos hír!
    http://pancellany.blogspot.hu/2013/06/reszletesebben-fontos-hir.html

    VálaszTörlés