2013. július 22., hétfő

Kritika #18 - Life is a gamble

Itt a következő kritika. NE feledjétek, hogy már interjút is készítünk




Külső: 
A fejléc bár nem a te alkotásod, de azért szót ejtek róla. Nem azt mondom hogy, béna de azért annyira nem is jó. Ha már PNG kép, akkor nyugodtan lehetett a csajszik képe is hasonló mint a fiúké, egy másik elrendezéssel sokkal jobb lett volna.  A  szereplőket ki kellett volna raknod. Iszonyatosan hiányos, az ember üresnek érzi. Ugyan a modul címeknek betűtípusa jól néz ki, de több pozitív nem nagyon van. Ez egész blog egyhangú. Néha jól néz ki, de itt most nem. Ez az egész fakó zöldes árnyalat unalmasságot szimbolizál. Mivel a külsőt eléggé elhanyagoltad mást nem tudok hozzáfűzni. Nekem nem tetszik.

Történet:
Az van, hogy az elején nagyon érdekes volt. Tényleg, nagyon tetszett. Viszont amint haladt előre a történet, csak az értelmét nem láttam. Úgy tűnt mint ha szeretnél valamit kifejteni, na de mégsem. Ettől még szerintem érdekes, csak ha mondjuk cgyakrabban írnál, -és hosszabb részeket akkor jobb lenne. Látom, hogy egyetlen megjegyzés sincs az utolsó fejezeteden, amit megértek. Az tényleg üres volt. 
Az azért jó, hogy így írod le a srácokat, mert én amúgy is bírom őket, és így másokkal is megszeretteted őket (szerintem). Szerintem nem sablonos a sztori, csak még nem látom a végét, a tetőpontot, és hogy miért rossz az, hogy elkezdett zongorázni. Ha jól láttam egy ideje már nem írtál részt. Ez nem jó, hidd el. Voltak olvasóid, akik szívesen olvastak, és őket cserben hagytad. Ezért pedig szégyeld magad. Mert jó sztorinak indult. De még csak indult.

Írói képesség:
Megosztó. Néha tök jó olvasni, mert ugyebár van szókincsed. Viszont ezeket a szerkesztői megjegyzéseket mindenképpen hanyagold, mert idegesítőek. Hilary ugyan a főszereplő és többnyire az ő szemszögéből írod le, de azért ne szóljon ki az olvasókhoz, mert az más kategória már, és nem illik ide. Alig vannak helyesírási hibák, és Oklevelet kéne kapnod, mert tudod, hogy a mondatokat nagy betűvel kezdjük, ez elég sok blognál probléma. Sajnos.

U.I.: Kérlek folytasd, mert én is olvasó vagyok.
Hamarosan jövök, egy új bejegyzéssel, nem kritikával. :)

#Nóri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése