2013. május 1., szerda

Kritika - # Unforgivable

Unforgivable

Külső:
Na akkor kezdjük is. Nem szeretném lehúzni a hátteret, de végül is épp az a dolgom. Olvastam/olvasom a történetet, és szerintem minimálisan kapcsolódhatna a blog külseje a történethez, szerintem ez a háttér, egy kicsit sem passzol ehhez a blogho, sőt én ezt a hátteret, minden blogregényt írónak, csak ajánlom, hogy ne használja, mert ez egy olyan háttér, ami inkább blog design oldalakhoz való, történetekhez (legyen az bármilyen)nem passzol, ha kicsit is adsz más véleményére, annak a lecserélésével kezded. A fejléc, az elég jó, csak szerintem ha ilyen típusú a sablonja, nem kellene átlátszónak lennie. Vagy válassz másik sablont, vagy a fejléc legyen más. Akkor jöjjenek a modulok. Bal oldalt, az, hogy kitetted a szereplőket magában jó dolog, csak akkor felülre nem kéne egy szereplők oldal. Látom, hogy más szereplők, de ez akkor is megtévesztő. A szereplőket mindenki olyannak képzeli el, amilyennek akarja, látom mostanában jó sok Vámpírnaplók-Wawerly Place-t néztél, de ez nem gond, csak rögtön feltűnő. A moduloknál túl kicsi a cím, és az egész blogon túl sok a lila. Kedvenc szín, oké. De nem mindig jó egy egyszínű blog. Gondolom láttál már sötétebb blogot. Na. Akkor, ha fekete az egész blog (nem szó szerint érteni), az designos. Viszont egy ilyen színnél (mint a lila), inkább már-már erőltetettnek tűnik az egész, főleg, hogy a történetet nem is a lila szín jellemzi, ez így sehogy sem passzol. De hogy mondjak azért jót is, a Dallista modul igencsak ötletes.

Történet:
Itt ne érts félre. A történeted félig sablonos. És bár az előző részben említettem sorozatokat, nem erre gondolok. Nem vámpírnaplók koppintása, csupán más történeteké. Az, ahogy minden történik, kiderül, kissé ismerős. Hogy miért? Hidd el nem azért, mert sok blogot olvastam már. Hát kitalálom, nem egy vígjátékot megnéztél már. Nos, el kell, hogy áruljam, sajnos "átálmodtad". Mivel ez még egy közel sem befejezett blog, én nagyon várom a folytatást, mert még nehéz kritikát alkotni egy alakuló, egyenlőre még nem saját úton haladó blogról. Gondold végig, hogy hogyan szeretnéd folytatni, és ha te is ráismersz valami másra, vagy átírod a történet következő részeit... vagy nem de akkor egyre kevesebb olvasód lesz.

Írói képesség:
És itt van amit, én nem vagyok képes felfogni. Az előző két részben lehúzlak, itt pedig nem teszem, de az eddigi felállás szerint ez ritka. Én javasolnám a blog átmeneti szüneteltetését, mert itt az ihlettel lehet gond. Írni, tudsz, te vagy az egyik legjobban író blogger, akinek a blogjáról kritikát alkottam, mert kész felüdülés, hogy nem a helyesírási hibák közepette vagyok. Tényleg gondold át, mert ennek nem lesz jó, vége, mert elkezdesz muszájból írni, és már az írásod sem lesz jó, és az egész elromlik úgy ahogy van. Én mindenképpen egy kis szünetet javaslok.

U.I.: Hát megfogadhatod a tanácsokat, végül is egyrészt azért írtam, de semmiképp ne fordulj be miatta, mert az nem lenne fair. Te kérted, én írtam. :D

#Nóri

2 megjegyzés:

  1. Szia! Először is köszönöm a kritikát. Nem fogok befordulni, nyugi, kaptam már ennél lehúzóbb kritikát is.:DD Gondolkodtam a szüneten, de nem fogom megtenni. Régebbi blogomon alig egy hetes szünetet tartottam, és senki sem maradt a visszatérésemre. Még egyszer köszönöm, hogy időt szántál a blogom olvasására és a kritika megírására.:)

    VálaszTörlés