2013. május 9., csütörtök

Kritika - #Trust no one

Trust no one

Külső:
Jó ég, mit csináltál? Én nem vagyok, hülye, de ez nem lett jó. A cím is más. Hát ezt nem kellett volna. A régi design sokkal jobb volt.! Ez a szín világ nagyon nem illik ide. És hova lettek a szereplők? Azok miért nincsenek? A csaj a képen, gondolom Jasmine. Eddig  sem ilyen volt. Talán egy másik kritika hatására tetted ezt szegény blogoddal, de jó ha tudod, ez nem túl jó így. Nem akarok több mindent mondani, mert csak ezt ragoznám.

Történet:
Ez azért jó, mert hiába van több ember szemszögéből leírva, a történet ugyanaz, nem mint egyes blogoknál.
Tetszik az alap sztori, a baj, hogy nagyon rövidek a részek, és mint olvasó idegőrlő. Nagyon gyorsak az események, ezt ne gyorsítsd fel ennyire, mert úgy nem jó. Vannak félreérthető szituációk, amik néhol előnyösek, néhol viszont nem. Nálad előfordult már nem egyszer az utóbbi. A történet nem sablonos, ami viszont már fél siker, ezért gondolkozz azokon amiket írtam, és úgy folytasd.

Írói képesség:
Talán emlékszel, talán nem, a hogy amikor a blogod indult, én kritikán kívül is szóltam neked pár dologról. Tudom, hogy kevés az időd, és főképp emiatt elsieted, de komolyan mondom, olvasd már el megosztás előtt! Mert egy részben talán még nem olyan feltűnő egy sima helyesírási hiba. Viszont amikor egy részben legalább háromszor kis betűvel kezded a mondatot, az már zavaró. Szókincs van. Néha, amikor túl hosszú mondatokat írsz, szerintem van, hogy te is belezavarodsz. Ilyenkor azt ajánlanám, hogy írj rövidebb mondatokat, de az sem lehet tanács, mert ne írj már rövid mondatokat, mert nem álatalános iskola második osztályában vagyunk. Gondolom a vessző jelentőségéről is tanultál, így ajánlom figyelmedbe, hogy a vessző létezik! Próbál meg ezekkel a gondolatokkal együtt írni.

U.I.: Ha rám hallgatsz a design-el mindenképp kezdesz valamit.

#Nóri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése