2013. május 11., szombat

Kritika - # Gyilkos lelkek tébolyodása

Gyilkos lelkek tébolyodása


Külső:
Rögtön kezdeném is. Nem kéne ide egy fejléc? Mert szerintem igen. Általában nagyon lehúzom ezeket az egyszínű háttereket, de a te blogodnál ez így tök jól néz ki. A modul sávban a szélességét szerintem növeld, mindig ahhoz hasonlítsd, hogy a 'Feliratkozás a webhelyre' felirat kiférjen. A modulok címének a betűtípusát megváltoztatnám, valami kissé könnyebben olvashatóra. Ha az oldalak mindenképp oldalsó linkben akarod hagyni, akkor rakd felülre, hogy könnyebben megtalálható legyen!


Történet:
Hűha. Oké, én személy szerint nem olvasok ilyen gyilkosos, 'öldöklős' blogokat. De ez azért nem semmi, amit kitaláltál. Ugye, remélem csak kitaláltad. Egyedi stílusodnak köszönhetően a történeted is valóban eredeti. Én próbálom kritizálni a történetet, mert nem is tudom, hogy miért, de imádom kritizálni mások bolgjait. De bárhogy próbálom nem megy. Ez nem sablon sztori, és ráadásul érdekes is. Ez van, megütötted a fő nyereményt.

Írói képesség:
Te most szívatsz engem?! Miért nem bírsz sok helyesírási hibával írni? Miért nem írsz értelmetlen mondatokat? Nem bírom ki: Az egész blogodban találtam 2 (!!) vessző hibát. Igen, jól gondolod, most egy  önelégült vigyort rángattam magamra.

U.I.: Most nagyon durcizom, amiért csak a kinézetbe tudtam bele kötni. Aj, de gonosz vagy, amiért ilyen a blogod!

#Nóri

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen a kritikát, nagyon jól esett! *----------------*
    A fejléc már készülőben van!: )

    VálaszTörlés