2013. május 10., péntek

Kritika - #Emlékőrzők

Emlékőrzők

Külső:
Na, hát akkor kezdjük is. A fejléc tök jó, meg minden, csak szerintem az 'Emlékőrzők' felirat baromira nem lett eltalálva a betűtípusa, jajj. A modulok címe nagyon nem jó, így kéken, mert az egészet olyan egyhangúvá teszi. Ami nem nagy baj, ha neked az tetszik, csak a háttérbe eléggé beleolvad, és szenvedés elolvasni. Én semmiképp sem raknám a chat-et legfölülre, akkor inkább már a 'rendszeres olvasók' modul kerüljön oda. A Blogarchívumban nagyon rossz szintén ez a kék szín, mert nem lehet látni, szinte egyáltalán. Jujj, ezzel kezdj valamit!

Történet:
Hurrá! I'm Happy. Very-very happy! Istenem végre egy igazán újfajta, "sablon történet nyoma sincs" blog. Tudod, te milyen ritkán születik ilyen blog? Nyugodtan megtapsolhatod magad.
Nekem bár néha zavaros, de azért király. Be kell vallanom, tőlem nagyon messze áll ez az 'emlékőrzős' cucc (elnézést a megnevezésért), de attól még érdekes. Ami jó is, és egy kicsit számomra fárasztó, az, hogy elég hosszúak a részek. Fura, hogy nem nagyon vannak komik, és bár odaírod, hogy 2 komi után jön új rész, attól még a komik nélkül is megírod :')

Írói képesség:
Ajajj. Tudom, hogy már van 6 fejezet de ezt a hibát elvétetted az elején, és I'm sorry, de nem tudok tovább menni anélkül, hogy szóvá ne tegyem.
Szóval itt kiakadtam!Nagyon-nagyon. Kérlek erre figyelj jobban mert szívrohamot fogok kapni, ha következő részekben ilyeneket meglátok,
Ezen kívül apróbb helyesírási hibákkal találkoztam (na jó egy helyesírási hiba mindig 'ajjaj', de most nem fogok vele über módon foglalkozni) A szókincsednek néha örülök, néha viszont úgy kiapad, hogy alig értem a mondatot. És nem azért, mert rossz a szövegértésem, hanem mert a szóismétlésektől alig olvasható. Ezekre kérlek figyelj, mert annyira rossz így olvasni valamit.

U.I.: Szerintem a modulok színével mindenképp kezdj valamit, mert túlságosan beleolvad a háttérbe.

#Nóri                                                                                                               

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése