2013. június 16., vasárnap

Legszebb blog külső kategória nyerteseinek járó kritika

 Akiknek ugyan annyi pontja lett, azoknak az összhatást is értékeltem (bár nincs leírva), és akié jobban tetszett, az kapta a jobb helyezést. 

 

 

Sophie T. 



Love Is All I Got:

Fejléckép: Szóval… Igazság szerint lehetetlen belekötni. 2p
Háttér: Egyszerűen tökéletes!  2p
Sablon: De most komolyan! Tényleg lehetetlen belekötni!!  2p
Modulok: Minden megvan, bár én más sorrendet állítanék fel… 2p
Bejegyzések: Betűtípus: pipa; Színek: pipa ; Minden: tökéletes J 2p
Összes pont: 10/10

*bambi


Letters from Harry:

Fejléckép: Bámulatos, hogy valaki  ilyet tud művelni a photoshoppal. Nagyon szép, gratulálok! 2p
Háttér: Szép, csak kicsit elveszik a fejléc mellett. 2p
Sablon: Jó, csak az oldalak címe lehetne kisebb. 2p
Modulok:  Jók ezek a modulok, de lehetne még több. 2p
Bejegyzések:  Színek jók, betűtípus jó. 2p
Összes pont: 10/10

Dreamy Girl 

(de nem rakta ki a képet,és nem is iratkozott fel, ezért sajnálatos módon nem jár a díj)


Youtuber’s Love:

Fejléckép: Nagyon tetszik! Igazán ,,Youtube”-os. 2p
Háttér: Alapháttér a bloggerből. Szerintem jobb lenne, ha itt is lenne valami egyedi. 1p
Sablon:   2p
Modulok: oké, csak a 2. modulnak adj címet! 2p
Bejegyzések: a ,,#2. fejezet” betűtípust kicserélhetnéd. amúgy jó. 2p
Összes pont: 9/10

Bo


Still The One:

Fejléckép: Nagyon tetszik. Igazán igényes! 2p
Háttér: Kicsit túl rózsaszín, és túl egyszerű. Valahogy nem az igazi… J1p
Sablon: Nagyon jó ez a sablon! Örülök, hogy nem tudok belekötni J 2p
Modulok:  Minden megvan, bár én a chat-et lejjebb raktam volna. 2p
Bejegyzések:  Nagyon jó. Minden. 2p
Összes pont: 9/10



Gratulálok a nyerteseknek!
Westyke

U.i.: A kritikák itt vannak, a fejlécképet és blogátalakítást én csinálom, írjanak e-mailt akik kérik. (vesztegd@gmail.com)
 

 
 

5 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Köszönöm szépen a kritikát, de össze vagyok zavarodva. Az eredményhirdetésnél a Beneath Your Beautiful-lal lettem harmadik, ide pedig a Still The One-hoz kaptam kritikát. Akkor most hogy van? :D

    Bo×××

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. öööm, szia, nem tudom, félre értés történhetett, a másik admin összekeverhette, meglesz az a kritika is amelyik kell, és sajnálom

      Törlés
    2. Semmi baj :D De akkor most az eredményhirdetéskor kitett blogra tegyem ki a képet? :D

      Törlés
    3. Igen, a Beneath Your Beautiful -ra tedd ki, arról is elkészítjük a kritikát, ez csak valami tévedés lehetett. Sajnálom mégegyszer

      Törlés
    4. Bocsánat, de nem én kevertem össze. A Still the One lett a 3. A Beneath Your Beautiful-nak 8 pontja lett, a Still the One-nak pedig 9.

      Törlés